Nem kell a reklamot szo szerint elhinni. A TV-ben sugarzott reklamoknal ez nyilvanvalo. Az MOL reklamok megprobaljak ezt kikerulni a szemelyes uzenetekkel. De ezek ugyanolyan reklamok, ha ugy tekintesz rajuk, akkor erted, hogy olvasd.A gond ezzel csak az, hogy a legutóbbi hírlevelükben (tárgy: A tiszta kozmetikumok bűvöletében) ezt írják:
"
Nem véletlen, hogy a Bioboltba bekerülő kozmetikumok komoly teszteléseken és válogatásokon mentek keresztül.
Gondolod, hogy valoban igazi tesztrol van szo, egy tobb szereplos vakprobat alkalmaznak? Vagy megnezik, esetleg megszagolja-megkotoja valaki? Mi az a teszteles?
Ha barat, filozofiai eszmetars kesziti, akkor jo, ha a konkurencia, akkor rossz.Fontos volt számunkra az is, hogy megismerjük a fejlesztőt, a gyártót vagy a kizárólagos magyar forgalmazót, hisz az ő személye, a termékekhez való hozzáállása is sokat elárul arról, hogy filozófiailag, lelkileg és energetikailag is jó-e, tiszta-e a termék.
Elolvassa az rairt osszetetelt, es sajatos elvei szerint ertelmezi, nem vizsgaljaMinden bekerülő terméket először hatóanyag-tisztaság szempontjából megvizsgálok,
majd átnézetem más szakértőkkel is, végül a terméktanács elé kerül. A terméktanács az AntalVali.com szakértőiből és tanácsadóiból áll.
Haziasszonyok kupaktanacsa, ahol
"
Azt a szempontot is figyelembe kellett vennünk - amit a táplálék-kiegészítők esetében is mindig szem előtt tartunk -, hogy ne csak tiszta legyen a termék, hanem hatékony is.
Gondolod, hogy valoban hatekonysagvizsgalot vegeznek?
Nem. ha ugy gondoljak, hogy hatekony akkor az. Ha nem, akkor nem az.
Gondolod, hogy vannak adataik arrol, hogy bizonyos tapanyagok (mert azokrol van szo, tapkiegeszitokrol) kioltjak egymas hatasat?Vagy esetleg a kiváló hatóanyagokat csak belezsúfolták a termékbe, de nem vették figyelembe azt, hogy bizonyos hatóanyag-kombinációk kiolthatják egymás hatását, annak ellenére, hogy külön-külön kiváló hatásúak lehetnének."
Marhasag.
Ezt elhiszem."Szeretjük azt is, amikor egy tiszta termékcsaládnak "vannak elvei", azaz egy meghatározott koncepció szerint készül, amihez a gyártó szigorúan tartja magát. Ez a filozófia sokat elárulhat arról, hogy milyen a termék, míg a megfelelő filozófia vagy koncepció nélküli - bár tiszta - termékek nem annyira szimpatikusak."
Bar a konkurencia (pl Neways) elvei is ilyenek, az megis rossz....
Elmismasoljak, belatjak, hogy vegyi atlakitasok nelkul nem lehet kozmetikumot kesziteni, a haz keszitesu szappan is vegyi reakciok termeke, azaz szintetikus... a nyirfacukor, amit egekbe magasztalnak, ket egymast koveto kemiai reakcioval keszul a fa hancsabol, kemenyen szintetikus az is... megis tamogatjak, propagaljak, aruljak.... a szintetkikus naluk nem az eloallitas modjat jelenti, hanem szitokszo, amit a nekik nem tetszo dologra alkalmaznak.Meghatározott koncepció: tartósítószer legyen benne, nehogy megromoljon? Ha szintetikus kemikália van benne, és azt valaki szóvá teszi, Valiék szigorúan elhallgatják, cenzúrázzák?