Ez itt nem tudományos szaklap, csak egy fórum. Itt nem fogok az olyan meggyőzhetetlen hülyék kedvéért, mint te, olyan haszontalanságokkal tételesen foglalkozni, mint egy orosz szélhámos elektromos kapcsolási rajzai, mi több, máshol sem. Építsd meg b....d meg, ott a rajz, mutasd be, hogy lám, működik, de addig kuss legyen, vagy dugd fel az egészet magadnak!
Nem egyedi a hozzáállás.A régi típusú autók káros anyag kibocsájtása mint tudjuk elég gyatra volt.A fogyasztásuk is olyan amilyen.Mára "kiküszöbölték" néhány tekergetéssel, megfelelő szoftverrel és a hozzávalóival.Jó pénzért.Hiszen a fogyasztóért mindent.Hja és a lelki békénk is megnyugszik,hiszen a környezetet evvel védjük nemde?!Mégsem lett vele megoldva (szinte) semmi.Dízelbotrány.Pedig egyszerűbb lenne a hho-s technológia (és jóval olcsóbb!!bizonyítottan csökkenti a fogyasztást és bizonyítottan csökkenti a széndioxid kibocsájtást.Kb tucatnyi ismerősöm van akik lemérették. ) mint a jelenlegi katalizátoros.Csak a hho-s megoldás karbantartás igényesebb lenne.Az meg a mélyen tisztel fogyasztó drága idejét rabolná.Nyilvánvaló,hogy ezek a hőerőgépek sem a legideálisabbak.Valahogy nem akarunk kikövetelni más alkalmazást. Nem gond.Majd úgy csinálunk mint Kína.Vásárolunk palackozott hegyi levegőt.A víz vásárlást már úgyis megszoktuk.Végül is szeretünk vásárolni.A T..ban megvesszük a marha szart is.Szó szerint.Jóvanezezeknek.
szóval a semmiből ingyen energiát nyerni nem nagy durranás szerinted
Nyilvánvalóan a semmiből nem lehet valami.Éppen ezért áll szinte mindenki ilyen "pozitívan" a kérdéshez.De mi a helyzet a többlettel?
Milyen visszahatását?......Alapvető kérdés lenne az,hogy mit nevezel Te eredménynek???
Hát ez az!
Ja és hogy tudja egy rendszer energiáját növelni valami ami fékezi azt a rendszert???
Tudod jól,hogy van ilyen megoldás.És már nincs is több kérdés.